صفحه اصلی ثبت نام در آموزشگاه تماس با ما آرشيو
گالری تصاویر
سخن مدیریت آموزشگاه

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست پس صمیمانه ترین سلام تقدیم شما باد

هر زمانی که پا به محیط آموزشگاه می گذاریم یک قدم نزدیک می شویم به اهداف و آرزو هایی که در سر می پروارانیم و برای به جریان انداختن الفبای ناتمام زندگی راهی می شویم و آرزوی من برای شما عزیزان این است که برای فردایی که از آن شماست در جاده پر پیج و خم هنر پلی بسازید بنام آرامش برای عبور از آن و رسیدن به آینده ای بهتر و ساختن فردایی محکمتر، سبز شوید و شکوفا گردید .

لبتان پرخنده قلبتان از مهرآکنده ، دولتتان پاینده و هرروزتان فرخنده باد

رضا علوی اشکفتکی

ساعات کار آموزشگاه


صبح ها از ساعت9 تا 12

عصرها از ساعت 14 تا 20


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

1-اصل و کپی شناسنامه

2-اصل و کپی کارت ملی

3-چهار قطعه عکس4*3

4-فیش واریزی

ثبت نام ترم زمستان 1398 در رشته های زیر:

1-بازیگری

2-تحلیل فیلم

3-عکاسی

4-تصویربرداری

5-تدوین

6-گویندگی و فن بیان

7-گریم

8-فیلم نامه نویسی

9-کارگردانی

10-طراحی صحنه


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سه اثر ازتازه ترین تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با عنوان های فیلم داستانی «جوجه... پر» به کارگردانی فرشاد صالحی، انیمیشن «نو کات» به کارگردانی سمیه محمدیان و انیمیشن «مسافر» به کارگردانی جمال اسکویی به  دهمین دوره جشنواره فیلم رویش ارسال شده است. ‌

محسن باقری دستگردی افزود: فیلم «زیر پوست برف» به کارگردانی لیلا وفادار و عروسک سکوت به کارگردانی سولماز همت زاده نیز دو اثر دیگری هستند که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان  شهرکرد به دهمین جشنواره رویش ارسال شده اند. ‌

به گفته وی فیلم داستانی «آن سوی جاده» به کارگردانی رضا علوی اشکفتکی، فیلم داستانی «تخته سیاه تفنگم، گچ سیاه فشنگم» به کارگردانی احسان غیبی‌حاجی‌ور، فیلم مستند «آب، خاک، آتش، باد» به کارگردانی حمید علیدوستی و فیلم‌های مستند فرهمندان و اوزی به کارگردانی حسن جوانبخت از پیشکسوتان فیلم‌سازی استان دیگر آثاری است که از چهارمحال و بختیاری به دهمین جشنواره دینی فیلم رویش ارسال شده است. ‌

ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

درباره آموزشگاه

آموزش رُکن اساسی ارتقاء سطح بینش و دانش یک ملت به شمار می رود. آموزش صحیح در مورد هر چیزی تأثیر به سزایی در تربیت نسل های آینده یک جامعه دارد. جامعه شناسان، روانشناسان، فلاسفه و مسئولین آموزش و پرورش در طول تاریخ به مسائل آموزشی توجه کرده و مطالب مفید و نظریه های متفاوتی را در جوامع مختلف بشری مطرح   کرده اند. هنرمندان نیز اعم از نویسندگان، رمان نویسان و نمایش نامه نویسان نیز در بین ملت های مختلف به این گونه مسائل توجه داشته و با نگارش و یا به صحنه بردن آثارشان کوشش هایی در جهت بهبود مسائل آموزشی در جوامع مختلف داشته اند.

ضرورت آموزش از این حیث می تواند مورد ارزیابی قرار بگیرد که شناخت علوم سینمایی و تئاتر به عنوان یک هنر فاخر و جریان ساز، می تواند به صورت عملی(ساخت فیلم و اجرای تئاتر) با بیان مسائل اجتماعی و نقد روشمندانه آن گامی مهم در پیشبرد فرهنگ بردارد.

آموزشگاه در نظر دارد که با دعوت از اساتید مجرب در این عرصه و برگزاری دوره های تخصصی، علاقمندان را در مسیر درست آموزشی هدایت کند تا علاوه بر آشنایی پایه ای و اصولی هنر جویان، آغاز گر حرکتی فرهنگی در سطح کلان باشد.


هدف ما

امروزه کمتر عرصه ای هست که رقابت در آن معنا نداشته باشد. دنیای هنر نیز به عنوان یکی از عرصه هایی که رقابت در آن بسیار زیاد است گاه به خود استعدادهایی را دیده است که یا به دست فراموشی سپرده شده اند و یا نادیده گرفته شده اند. هدف و شعار ما این است:
در دنیای خود زندگی کنید؛در دنیای ما بازی کنید.

آرشيو